Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Χριστούγεννα 2008

Γραφείο, Δεκέμβριος 2008
Τι μέρες ! Αποφάσισα να μεταφέρω στο "Δουλεύοντας " τις δουλειές μου κι έτσι έβγαλα όλα τα ρολά σχεδίων από την σχεδιοθήκη, έφερα κι εκείνα που είχα στην αποθήκη, έκανα μια χρονολογική αποδελτίωση και βρήκα ότι έχω να σμικρύνω σχέδια από 75 δουλειές ακόμα...
Ήταν μια σκέψη που είχα κάνει εδώ και δύο μήνες. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι θα είχα ένα blog, η δημιουργία του όμως ήταν και είναι μια αναπάντεχα ευχάριστη εμπειρία. Ωστόσο, σε λίγο καιρό, το ιστολόγιο " Διαβάζοντας " θα φτάσει στο τέλος του. Έχω μεταφέρει παραπάνω από τα δύο τρίτα της βιβλιοθήκης μου εκεί, η τελευταία ομάδα βιβλίων που θα αναρτήσω θ' ανήκει στην ενότητα " Ελλάδα ".
Τα περισσότερα βιβλία αυτής της ενότητας είναι οικονομικά, λιγότερα αφορούν την ιστορία, την λογοτεχνία και την πολιτική. Ακόμα δεν τάχω βάλει σε μία θεματική τάξη, αποφάσισα όμως ότι θα κάνω μια ανάρτηση την ημέρα οπότε θα έχω το χρόνο να τη σκεφτώ. Το τελευταίο βιβλίο από την ενότητα των αρχαίων κλασσικών συγγραφέων είναι το βιβλίο του Λόγγου, Δάφνις και Χλόη το οποίο θ' αναρτήσω άμεσα.
.
Ναστάζια, Θεσσαλονίκη 2006
Οι κερδισμένες του νέου χρόνου ήμασταν εγώ κι η ανηψιά μου Ναστάζια. Φέτος βγάζει δόντια, ψήλωσε κι είναι πολύ καλή μαθήτρια στο σχολείο. Της αρέσει εδώ, μέχρι του χρόνου πιστεύω ότι θα έχει προσαρμοστεί στη νέα της πατρίδα. Το Σάββατο τη στέλνουν και σ' ολλανδικό σχολείο, πράγμα υπερβολικό κατά τη γνώμη μου.
Η απόφαση του αδελφού μου να εγκατασταθεί εδώ είναι οριστική κι αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα. Το έλεγε εδώ και 2 - 3 χρόνια αλλά δεν το πίστευα. Όπως όμως μου εξήγησε, η ζωή στην Ολλανδία είναι πανάκριβη και καθόλου ελκυστική για να μεγαλώσεις παιδιά. Επειδή η νύφη μου έχει την άποψη ότι το να μεγαλώνεις παιδιά είναι τριτοκοσμική συνήθεια, θεωρούσε τη φροντίδα τους δουλειά άλλων. Έπραττε επίσης ανάλογα, με αποτέλεσμα τα παιδιά να είναι πολύ νευρικά.
Πρόκειται να χωρίσουν όπως κατάλαβα κι αυτό σημαίνει ότι σε κάποιο χρονικό διάστημα τα παιδιά θα έλθουν στην Αθήνα. Πήγα 3 φορές στο πατρικό μας τις ημέρες που έμειναν εδώ, μάλλον έχω ήδη αρχίσει να κάνω σχέδια για τα παιδιά αυτά. Είναι ένα ακαθόριστο αίσθημα, νομίζω όμως ότι στο επόμενο διάστημα θ' αποκτήσει συγκεκριμένη μορφή και θα μ' οδηγήσει σε συγκεκριμένες δράσεις.
.
Υπνοδωμάτιο, Σεπτέμβριος 2007
Αυτές τις γιορτές βρήκα επίσης την ευκαιρία να ξαναδώ όλα τα παλιά φωτογραφικά μου περιοδικά και να συγκεντρώσω τις πιο ενδιαφέρουσες φωτογραφίες απ' το καθένα σε σχετικές αναρτήσεις.
Η φωτογραφία είναι μια πολύ ωραία ασχολία, φοιτήτρια έβγαζα ένα φίλμ την εβδομάδα :) Γρήγορα ωστόσο κατάλαβα ότι ενώ μου άρεσαν οι φωτογραφίες με δράση, τα φωτογραφικά τρυκ και τα πυκνά φυσικά χρώματα, θα έπρεπε να διαθέτω πολύ χρόνο για να τις βγάλω, δεν τον είχα. Έτσι, ύστερα από 2 - 3 χρόνια σταμάτησα ν' ασχολούμαι. Από τότε, βγάζω μόνο τις φωτογραφίες που χρειάζομαι στη δουλειά.
Κι ενώ ήμουν ήσυχη ότι ύστερα από τις αναρτήσεις που έκανα πριν τις γιορτές στο εξής θα παρακολουθούσα την αστρονομία πιο χαλαρά, αυτή την εβδομάδα γίνεται μια συνάντηση των αστρονόμων στις ΗΠΑ με αποτέλεσμα έναν καταιγισμό ειδήσεων για τις ανακαλύψεις τους οι οποίες έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.
Πίστευα ότι σήμερα θάταν η πρώτη εργάσιμη μετά τις γιορτές, προχθές έπλυνα και τα σκυλιά, χθες αισιοδοξούσα ότι θάφτιαχνα κι ένα κέϊκ με πορτοκάλι και σταφίδες μόλις ολοκληρώσω τις αναρτήσεις για να στρωθώ σήμερα να δουλέψω πανέτοιμη, λογάριαζα όμως χωρίς το blogger. Από χθες υπολειτουργεί, για μερικές ώρες σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς, τέλειωσα τις αναρτήσεις τα ξημερώματα.
Το ευτύχημα είναι όμως ότι τις τέλειωσα, το επόμενο διάστημα το blog θα λειτουργεί με πιο αργό ρυθμό καθώς έχω να σμικρύνω τα σχέδια αφενός και να βάλω σε μια σειρά τα βιβλία για την Ελλάδα αφετέρου. Καλή χρονιά !

Δεν υπάρχουν σχόλια: