Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Ο Δημοσθένης

Σοφία Πάνου, Αστακός 1986
Σήμερα μου έκανε επίσκεψη ο αδελφός μου. Ήλθε προχθές, το πατρικό μας είναι άδειο, ο άλλος μου αδελφός πήγε ταξίδι στα Γρεβενά, πέρασε λοιπόν από δω φεύγοντας κι αυτός για Θεσσαλονίκη.
Μου είχε πει ότι θάλθει το απόγευμα αλλά ήλθε αρκετές ώρες νωρίτερα. Περάσαμε ένα ευχάριστο μεσημέρι συζητώντας για το Star Trek και τη μαγεία. Ήταν άρρωστος ένα μήνα από υπερκόπωση κι έτσι είδε όλα τα επεισόδια. Εγώ από την άλλη έκανα μια βδομάδα διακοπές κι έτσι βρήκα ευκαιρία να συγκεντρώσω μερικούς τίτλους βιβλίων μυθολογίας, μαγείας και παραπολιτικής.
Η ιδέα προέκυψε όταν διάβασα ότι μια μέθοδος νοητικού ελέγχου είναι και η μαγεία. Βεβαίως, αυτή τη στιγμή είμαι άσχετη για να εκφράσω γνώμη, ωστόσο διαβάζω ήδη τα περίφημα Αιγυπτιακά μυστήρια του Ιάμβλιχου : ούτε λίγο ούτε πολύ, ο ιερέας γνωρίζει τη φύση των ανώτερων όντων και δηλαδή των Θεών, την οποία κι αναλύει. Βρίσκομαι στο τέλος του πρώτου τόμου κι ομολογώ ότι βαρέθηκα. Η "φιλοσοφία" όμως του θεουργού - από τον οποίο θα εξελιχθεί αργότερα ο δυτικός μάγος - ήδη διαγράφεται.
Το πιο ενδιαφέρον βιβλίο που βρήκα στο βιβλιοπωλείο - εκτός από τις κλασσικές μυθολογίες και τα κλασσικά μαγικά βιβλία - είναι το βιβλίο " Η τέχνη της σαγήνης ". Η τέχνη δηλαδή του να εξαπατάς συνειδητά τον άλλον, καθολικά διαδεδομένη στο περιβάλλον των ΜΜΕ.
Άκουσα με χαρά ότι κι εκείνος βλέπει ελάχιστη τηλεόραση, κι ότι σε δύο μήνες θα κάνει τον επαναπατρισμό : μετράει μέρες :). Χάρηκα που τον είδα, ελπίζω ότι τον επόμενο χρόνο θα μεταφερθούν και τα παιδάκια εδώ. Απ' ότι φαίνεται, αυτό το φθινόπωρο θα είναι πολύ ευχάριστο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: