Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Τι καλά που θάταν !

Walter Launt Palmer, Απόγευμα στην αιώρα, 1882
Stefan Bollmann, Επικίνδυνες οι γυναίκες που διαβάζουν
Ποταμός 2007
...νάχα φροντίσει τον κήπο μου και να διάβαζα ήσυχη !!! Όμως δεν γίνονται όλα...Φέτος άνοιξα μπλογκ κι είναι απίστευτα πολλή απασχόληση...
Είδα χθες άνθισμένους κρόκους κάτω από την καρυδιά μου...Τους κοίταγα μελαγχολικά. Έχω πολλή δουλειά για να φροντίσω δέντρα και λουλούδια αυτή την εποχή. Που είναι η καταλληλότερη γι' αυτές τις δουλειές. Πέρσυ γινόταν μάχη με τα σκυλιά που πήγαιναν και τους έσκαβαν, έβαλα μπετόβεργες γύρω τους και σώθηκαν :) Φέτος άνθισαν ανενόχλητοι αλλά εγώ δεν μπορώ να κουνήσω από τον υπολογιστή. Ίσως λίγο πιο αργά μες τον μήνα...
Φέτος μου λύθηκε και η απορία που είχα πέρσυ. Κάτω από την αμυγδαλιά μου που είναι επίσης ανθισμένη, πέρσυ είχα και 4 γλαστράκια με βιολέττες. Περνούσα λοιπόν από κάτω κι αναρωτιόμουν από που προερχόταν όλη αυτή η μυρωδιά... φέτος που δεν έχω βιολέττες, το βρήκα : από τα λουλούδια της αμυγδαλιάς :). Οι βιολέττες μύριζαν συμπληρωματικά. Όχι όμως ότι δεν είναι ικανές ν' αρωματίσουν τον χώρο που βρίσκονται. Κοντά στο σπίτι, κάτω από τον πλάτανο , είχα βάλει άλλες 4 και μύριζαν από 3 μέτρα μακριά.
Φέτος δεν πήρα ούτε ένα λουλούδι... και το χιόνι μου κατέστρεψε αυτή τη φορά τις γαρδένιες. Ευτυχώς σε λίγο καιρό θάχει την έκθεση. Εκεί είχα βρει μια ανθεκτική ποικιλία. Άντεξε το χιόνι πρόπερσυ. Φέτος δεν τα κατάφερε... Αντιπαθώ το χιόνι εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: