Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Μεσημέρι

Πάστα φλώρα
Β. Αλεξιάδου, Ζαχαροπλαστική, 1995
Πέρασα ένα υπέροχο βράδυ αναρτώντας τα video clips που είχα συγκεντρώσει στο νέο μουσικό blog που έχω από χθες. Ήταν πραγματικά ένα ταξίδι. Όταν γνωρίζεις ιταλικά, τα αγγλικά ύστερα ακούγονται βάρβαρα :))) Έτσι συγκέντρωσα όλα τα Ιταλικά τραγούδια μαζί.
Ίσως αργότερα φτιάξω μια συλλογή του Celentano που είναι επίσης εξαιρετικός αλλά άλλο στυλ. O Battiato έχει την πιο τρυφερή φωνή που έχω ακούσει ποτέ και παράλληλα είναι γεμάτος ενέργεια. Είναι περίεργος, βλέπουμε τα πράγματα με τον ίδιο τρόπο και μ' εντυπωσιάζει που μπορεί να τα κάνει μουσική και να τους δώσει αυτή τη δυναμική.
Έβαλα επίσης και Μάριο Φραγκούλη, τα ιταλικά τραγούδια που μ' αρέσουν, μ' αυτή την υπέροχη φωνή. Για να ολοκληρωθεί το ευτυχές γεγονός, πρέπει να δω πως θα κάνω μία λίστα τραγουδιών να παίζει αυτόματα στη συνέχεια στο ιστολόγιο του γραφείου. Είναι ωραία να δουλεύεις με μουσική, τα ραδιόφωνα όμως δεν ακούγονται. Προσεχώς θα βάλω ένα ράφι με cd δίπλα μου, έτσι θα φτιάξω σιγά - σιγά αυτές τις λίστες.
Τα διαισθανόμουν όλ' αυτά όταν άλλαξα υπολογιστή και πάροχο. Τώρα έχω έναν τεράστιο δίσκο και ταχύτατη μεταφορά δεδομένων. Σίγουρα θα βρω τον δικό μου ρυθμό διαχείρησης της νέας τεχνολογίας και πληροφορίας. Προς το παρόν θα τελειώσω τη μικρή κατοικία που δουλεύω.
Η μαμά είναι καλά, βγήκε σήμερα από το νοσοκομείο. Σιδερένια !

Δεν υπάρχουν σχόλια: